top of page

FAQ

  • Hebben jullie ook cadeaubonnen?
    Zeker! Cadeaubonnen kun je bestellen via de contactpagina. Jij kiest het bedrag en wij zorgen voor een mooie cadeaukaart. Deze wordt verpakt en opgestuurd. Vergeet niet te vermelden van wie en voor wie de bon bedoeld is. Wil je de cadeaubon super snel ontvangen en lukt het je niet om hem te komen halen, dan kunnen wij je ook enkel de couponcode toesturen. Deze kan je dan zelf op een wenskaart schrijven. Daarvoor moet je ons wel even contacteren via de contactpagina of via de instagramchat! #gevenisfijn
  • Wat is de levertermijn van mijn bestelling?
    Momenteel doen we Cosy n’ Craft in bijberoep. Alle paartjes worden met de hand en veel liefde vervaardigd. Hou daarom rekening met een levertermijn van maximum 7 werkdagen. Heb je je bestelling sneller nodig? Aarzel niet om ons te contacteren via de contactpagina om de mogelijkheden te bespreken.
  • Wanneer en hoe wordt mijn pakje verstuurd?
    Van zodra je bestelling ontvangen en betaald is, krijg je een mailtje ter bevestiging van je bestelling. Nadien krijg je een volgend mailtje als je pakketje verzonden is. Je bestelling zal verstuurd worden in een kartonnen doosje via Bpost zonder traceercode om de verzendkost betaalbaar te houden, dit is dus op risico van de klant. Wil je toch graag een traceercode, neem dan even contact met ons op en we verzenden het aan een hoger tarief. Het pakketje wordt meestal in 3 à 5 werkdagen na verzenden geleverd.
  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen en ter plekke betalen?
    Dat kan zeker. Bestellingen kunnen na een seintje van onze kant opgehaald worden in Opglabbeek of Molenbeersel. Ter plekke kan er cash of met de Bancontact / Payconiq app betaald worden.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    De standaard verzendkost is €4 voor verzending in België en gratis bij een bestelling van meer dan €60. We verzenden zonder traceercode, dit is dus op risico van de klant. Wil je toch graag een traceercode, neem dan even contact met ons op en we verzenden het aan een hoger tarief.
  • Kan ik online betalen en met welke bank?
    Ja, je kunt online betalen via Bancontact! Let op: Je kunt bancontact alleen gebruiken als je klant bent van een van de volgende banken: ABK Bank Argenta AXA Bank Bank J. Van Breda Belfius Beobank BNP Paribas Fortis bpost bank CBC Banque CPH Banque Crelan Deutsche Bank Fintro Hello Bank ING België KBC Bank Keytrade Bank Nagelmackers VDK Spaarbank Is dit niet het geval? Stuur ons dan even een berichtje via de contactpagina, of via mail, dan kun je het ook overschrijven!
  • Online betalen lukt niet, hoe komt dit?
    Je kunt bancontact alleen gebruiken als je klant bent van een van de volgende banken: ABK Bank Argenta AXA Bank Bank J. Van Breda Belfius Beobank BNP Paribas Fortis bpost bank CBC Banque CPH Banque Crelan Deutsche Bank Fintro Hello Bank ING België KBC Bank Keytrade Bank Nagelmackers VDK Spaarbank Is dit niet het geval? Stuur ons dan even een berichtje via de contactpagina, of via mail, dan kun je het ook overschrijven!
  • Kan ik wereldwijd bestellen? 
    Dit is jammer genoeg (nog) niet mogelijk. Momenteel enkel verzending naar adressen in België en Nederland.
  • Kan ik oorbellen retourneren?
    Oorbellen kunnen niet geretourneerd worden omwille van hygiënische redenen. Is er een probleem of schade aan je bestelling? Contacteer ons via de contactpagina en we regelen de retour en een nieuwe levering rechtstreeks.
  • Uit welk materiaal bestaan de oorbellen? 
    De oorbellen bestaan grotendeels uit polymeerklei met gouden of zilveren bras en messing elementen. De stekertjes en ringen zijn gemaakt van hypoallergeen roest vrij staal. Ideaal voor gevoelige oortjes.
  • Waar en hoe worden de oorbellen vervaardigd?
    Alle oorbellen worden met de hand in België door onszelf gemaakt. We werken met kleine unieke oplages. (Wees dus snel!) We houden rekening met de modetrends en seizoenen.
  • Als een paartje uitverkocht is, kan ik het dan nog bestellen?
    We houden ervan dat onze oorbellen bijna uniek zijn en iedereen met iets verschillend kan rondlopen. De collecties zijn dan ook telkens zeer gelimiteerd en #firstcomefirstserve. Wanneer een paartje uitverkocht staat, dan wil dit meestal zeggen dat de beperkte oplage uitverkocht is en niet meer aangevuld zal worden. Aarzel zeker niet om ons een berichtje te sturen wanneer je gewenste paartje niet op voorraad is. We bekijken dan de mogelijkheid om ze eventueel op bestelling te maken.
  • Kan ik de collectie ook ter plekke bekijken? 
    We hebben geen winkel, maar als je graag eens langskomt voor een privé collectievoorstelling, geef dan een seintje en we maken een afspraak.
  • Hoe bewaar ik mijn oorbellen? 
    Enkele tips: - Geen aanraking met water / zweet - Vrijhouden van parfum / make-up / crème / schoonmaakproducten - Bewaar ze goed: bij voorkeur in een licht- en stofvrije plek zoals een sierradendoosje of rekje.
  • Hoe maak ik mijn oorbellen schoon?
    Volg zeker eerst en vooral bovenstaande tips omtrent het bewaren van je oorbellen. Zo vermijd je de kans dat je oorbellen vuil gaan worden. Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat je oorbellen toch wat aanslag krijgen door ze te dragen. Dan kan je het volgende proberen: - Poetsen met een babydoekje. - Wanneer bras elementen verkleurd zijn kunnen deze ingewreven worden met ketchup en nadien opgepoetst worden.
  • Kan ik jouw oorbellen verdelen via mijn verkooppunt?
    To be continued!
  • Heb je nog andere vragen?
    Contacteer ons dan gerust via de contactpagina of via mail elinegriet@cosyncraft.be
bottom of page